|
|
Tisztelt Gordon Lajos úr.
Szeretném tájékoztatni, hogy maximálisan igaza van minden utastársának, akik nem tudják megbízhatóan igénybe venni a közösségi közlekedést. Mi szolgáltatok azért vállaltuk e feladatot, mert hiszünk az autóbuszos közlekedésben. Levelében érdekes megfogalmazásokat alkalmaz, ezekre is szeretnék válaszolni.
Cégünk 22.-ik éve működik. Jelenleg több mint 50 autóbuszt futtatunk, nap mint nap, közel száz fő autóbuszvezetővel. Mi nem teszünk különbséget, terület, lakosság, utas és utas között. Saját érdekünk a zavartalan, balesetmentes közlekedés, mert minden negatívum az elmúlt húsz év fáradozásait teszi tönkre.
Pomáz régió.
2007. áprilisában komoly akarattal, nagy tenni akarással indultunk e feladatban. Folyamatosan gyaláztak, lejárattak minket. Mára elfogyott az erő, a lelkesedés. Ettől függetlenül nem adjuk fel, szeretnénk becsülettel végig szolgálni a vállalt határidőig. 2011, márciusában lejár a szerződésünk. Ezt tudja minden érdekelt. Mivel nem kívánunk e területen tovább dolgozni, nem is pályázunk a jelenleg meghirdetett alvállalkozói tenderen. Sajnos ez jelentős elégedetlenséget, bizonytalanságot generált munkatársainkban. A menetjegy és bérletbevételek a Volánbuszt illetik, ezért mi nagyon sok konfliktust éltünk meg gépkocsivezetőinkkel, komoly anyagi veszteségeket szenvednek el az állandó kötbérezések miatt. Ezek a körülmények sem ösztönzik őket a panaszmentes szolgáltatás végzésére. E mellé volt, nem egy telefon fenyegetésünk, amikor „kedves utazó” megfenyegette cégünket a járművek tönkretételével, felgyújtásával.
A bérletárusítás megszüntetése, fedélzetre helyezése sem a mi kezdeményezésünk, mégis mi szenvedjük meg. Nagyon sok eseményről kiderül, külső ráhatás eredménye. Házba hajtás, kerék fellazítás, üzemanyag kifogyások. Nem kifogásokat, csak észrevételeket írok. Nekem kötelességem védeni a munkatársaim becsületét, ezért vagyok a munkáltató.
Ma reggel elindultak az autóbuszok, majd hirtelen egyszerre négy meghibásodott fél órán belül. Érdekes módon kettőben is kilyukadt a vízcső, meg a levegőcső is, vele egy időben. Tegnap műszaki vizsgáztattuk az egyik járművet, minden rendben volt, ma reggel ott kint, az is tönkre ment. És láss csodát, délutánra újabb két autóbusz lett beteg.
A szakma nem ismer ilyen, azonos idejű betegség hullámot. Ugyanakkor a többi területünkön minden rendben működik. Amennyiben mi, cégvezetők vagyunk a felelőtlenek, valószínű a máshol futó autóbuszaink is ilyen állapotban lennének.
Nem keresek bűnbakot, nem kérek felmentést. Elismerem a hiba nálam keletkezett, a felelősség az enyém. Az utasokat megkövetem, és minden erőmmel azon dolgozom, hogy járjanak a buszok, szállítsák el az utasokat időben, pontosan. Javaslom, nézzék meg a Repülőtérre, vagy Csömörre (www.weekendbus.hu) közlekedő járatainkat, és meglátják, tudunk új autóbuszt venni, szeretjük a biztonságot, van olyan terület. ahol elégedettek velünk.
Bizakodva, más területről átvezényelve fogunk holnap reggel szolgálatot kezdeni.
Köszönöm a türelmét. kérem tolmácsolja hallgatóinak elnézés kérésemet.
Nedeczky Tibor |
|